4 Temmuz 2015 Cumartesi

Büyük Kapılar Açan Küçük Adımlar - Başlangıç


Merhabalar,

Ben Cansu. Bloğun adından da anlaşıldığı üzere, bundan sonra burada biyoinformatik hakkında öğrendiklerimi, deneyimlerimi, çabalarımı yani kısaca öğrenme sürecinde başıma gelecekleri bu alanda oldukça çömez bir moleküler biyoloji ve genetik öğrencisi olarak paylaşmayı planlıyorum. Evet biyoinformatikle ilgili çok da fazla bilgim yok ancak minik bir programla bilgisi ile bu yola baş koydum ve doğru insanlarla, doğru yöntemlerle, doğru çalışmayla ilerlersek bence her şey mümkün :)

Elbette, bu bloğun açılmasının ana sebebi GenKök'te başlayacağım Biyoinformatik Yaz Kampı 2015. Aslında GenKök'e dört günlük Biyoinformatik Kursu'na katılmak üzere gelmiştim. Ancak, ne mutlu ki burada beş hafta daha kalma ve benden bir hafta önce başlayan arkadaşlarıma katılma şansı buldum. Bu dört günlük süreçte oldukça hızlandırılmış bir şekilde kursta öğrendiğimiz konuları bu kampta Ahmet Raşit Öztürk hocamın liderliğinde elimden geldiğince öğrenmeye ve sizlerle de paylaşmaya çalışacağım.

Şimdilik söyleyecek çok fazla sözüm yok, o yüzden haftaya daha dolu bir yazıyla görüşmek üzere diyorum. Sevgi ve bilgiyle, hoşça kalın :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder